Vychvaľovanie si nechajte na doma. PR články nesmú byť vtieravé


Dať dokopy dobrý PR článok, ktorý zaujme ľudí, bude pútavý a kreatívny, to nie je len tak. Takéto texty majú niekoľko zásad, ktorých sa pri ich tvorbe treba držať. Jednou z nich je to, že PR články nesmú, respektíve, nemali by, vychvaľovať len vás. To si môžete nechať pokojne na doma. Otvorená kniha s oranžovou stranou, klávesnica a počítač
 
Na webe sme spúšťali predaj novej kolekcie výrobkov, takže sme ju potrebovali patrične spropagovať. S PR článkami sme mali dobré skúsenosti, takže sme na nich stavili aj tentokrát. Rozdiel bol v agentúre. Pár krát sme spolupracovali s firmou, ktorá nám dodávala veľmi kvalitné služby. Bohužiaľ, mali taký prebytok zákaziek, že tú našu nedokázali splniť v termíne. Preto sme si museli narýchlo nájsť niekoho iného. Narazili sme na menšiu agentúru, ktorá malá celkom pozitívne referencie a aj ukážky, ktoré nám boli zaslané, sa nám celkom pozdávali. Tak sme išli do toho.
 
Komunikácia bola naozaj fajn, dotyční sa nás pýtal na množstvo detailov, čo bolo dobré znamenie a texty sme dostali nejaké štyri dni pred termínom. Čo nás ale naozaj nemilo prekvapilo, bol štýl, akým boli články spracované. Gramatika, štylistika, slovosled a aj obsah neboli zlé. Problémom však bolo hlavne to, že v každom druhom riadku bolo spomenuté meno našej firmy, náš web alebo názvy produktov. Aj to by sa ešte dalo prehltnúť a mierne poupraviť podľa potreby, no to, že sme boli iv každom treťom riadku vychvaľovaní až do nemoty, to už dobré a prijateľné naozaj nebolo.Biely notes na sivom stole obklopený <a href=http://plnielanu.zoznam.sk/c/6017/sex-je-dolezity-v-kazdom-veku-je-prevenciou-chorob–robi-ludi-stastnejsich listami“ src=“https://benovic.sk/wp-content/uploads/img_a310727_w16521_t1583924330.jpg“ style=“width: 640px; height: 400px;“>
 
Bohužiaľ, mnohí vnímajú PR články Seolight ako priestor na umelé vychvaľovanie toho, kto si za nich platí. Takto to ale nefunguje. Ľudia nie sú hlúpi a takto neprirodzene formulovaný text prekuknú ihneď takže iba vyhodíte peniaze do koša. Pri PR článkoch dbajte na vecnosť, originalitu a prirodzené zakomponovanie vášho mena do celého obsahu. Takéto texty
predávajú. Nie tie, ktoré sú už na prvý pohľad iba lacnou reklamou.

Read More